Ninja 1100SX, sürücülerin makinelerinin spor sürüş performansının tadını sonuna kadar çıkarmalarına yardımcı olmayı amaçlayan bir dizi sürücü destek teknolojisine sahiptir.
Artık sol gidona yerleştirilen USB Type-C girişi sürücülere kullanışlı bir güç kaynağı sunuyor.
Daha uzun 5. ve 6. vitesler sayesinde sürücüler otoyolda daha düşük devirde seyredebiliyor, bu da tur konforunu artırıyor ve yakıt ekonomisini iyileştiriyor.
Gidona eklenen ağırlıklar, sürüş sırasında titreşimi en aza indirmek için daha ağır gidon uçlarıyla tamamlanıyor.
Kawasaki'nin seyir kontrol sistemi, tek bir düğmeye basarak istenilen hızın korunmasını sağlar. Etkinleştirildikten sonra, sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez
Çift yönlü Kawasaki Quick Shifter (KQS) artık daha kolay ve kullanımı daha eğlenceli
Ninja 1100SX'in motoru 1.099 cm3 hacme sahip ve 11,5 kgƒ·m tork sağlıyor. Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Sıralı Dörtlü motor artık düşük ila orta devir aralığında daha da güçlü bir şekilde çekiyor
Geliştirilmiş yakıt ekonomisi, daha uzun 5. ve 6. vitesler ve gidona monte edilmiş USB Type-C çıkışının eklenmesi, daha uzun yolculukları daha da keyifli hale getiriyor
Ninja 1100SX, yenilenen motor parçaları, uzatılmış 5. ve 6. vites aralıkları ve düşürülmüş devir limiti sayesinde hem motor gücünde artış sağlıyor hem de yakıt ekonomisini iyileştiriyor.
Ninja 1100SX'in son derece sağlam alüminyum çerçevesi, yüksek derecede kütle merkezileştirmesi sunarak çeviklik ve sağlam kullanım arasında bir denge sunar
Hem kontrol hem de konfor sunan Ninja 1100SX'in rahat sürüş pozisyonu, şehir içi sürüşten tur sürüşüne ve spor sürüşüne kadar her şeyi barındıracak şekilde tasarlanmıştır.
Tam kaporta gövde yapısı tarafından sağlanan rüzgar koruması, dört farklı konuma sahip bir ön camla tamamlanıyor. Ön cam elle (alet kullanmadan) ayarlanabilir.