Ninja 1100SX, daha büyük hacimli bir motor ve geliştirilmiş KQS ile spor sürüş keyfini bir üst seviyeye taşıyor.
Brembo M4.32 kaliperlerle durdurulan çift Brembo ön fren diskleri, Brembo ana silindiri ve çelik örgülü fren borularıyla tamamlanarak mükemmel durdurma gücü ve hassas fren performansı sunuyor.
Arka tarafta bulunan Öhlins S46 amortisör, sürücünün tercihlerine göre kurulumu uyarlamak için yumuşak bir his ve geniş ayarlanabilirlik sağlıyor.
Grip ısıtıcıları (standart modelde aksesuar olarak mevcuttur) hava soğuduğunda sürücülerin ellerini sıcak tutar ve hem şehirde hem de uzun mesafeli turlarda sürüşlerde konfor sağlar.
Ninja 1100SX'in son derece sağlam alüminyum çerçevesi, yüksek derecede kütle merkezileştirmesi sunarak çeviklik ve sağlam kullanım arasında bir denge sunar
Gidona eklenen ağırlıklar, sürüş sırasında titreşimi en aza indirmek için daha ağır gidon uçlarıyla tamamlanıyor.
Çift yönlü Kawasaki Quick Shifter (KQS) artık daha kolay ve kullanımı daha eğlenceli
Artık sol gidona yerleştirilen USB Type-C girişi sürücülere kullanışlı bir güç kaynağı sunuyor.
Aksesuar çantaları için montaj sistemi çantaların çok basit bir şekilde takılıp çıkarılmasını sağlayarak daha fazla rahatlığa katkıda bulunur.
Hem kontrol hem de konfor sunan Ninja 1100SX'in rahat sürüş pozisyonu, şehir içi sürüşten tur sürüşüne ve spor sürüşüne kadar her şeyi barındıracak şekilde tasarlanmıştır.
Ninja 1100SX, sürücülerin makinelerinin spor sürüş performansının tadını sonuna kadar çıkarmalarına yardımcı olmayı amaçlayan bir dizi sürücü destek teknolojisine sahiptir.
Hem kontrol hem de konfor sunan Ninja 1100SX'in rahat sürüş pozisyonu, şehir içi sürüşten tur sürüşüne ve spor sürüşüne kadar her şeyi barındıracak şekilde tasarlanmıştır.
Daha uzun 5. ve 6. vitesler sayesinde sürücüler otoyolda daha düşük devirde seyredebiliyor, bu da tur konforunu artırıyor ve yakıt ekonomisini iyileştiriyor.
Geliştirilmiş yakıt ekonomisi, daha uzun 5. ve 6. vitesler ve gidona monte edilmiş USB Type-C çıkışının eklenmesi, daha uzun yolculukları daha da keyifli hale getiriyor
Ninja 1100SX'in motoru 1.099 cm3 hacme sahip ve 11,5 kgƒ·m tork sağlıyor. Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Sıralı Dörtlü motor artık düşük ila orta devir aralığında daha da güçlü bir şekilde çekiyor
Kawasaki'nin seyir kontrol sistemi, tek bir düğmeye basarak istenilen hızın korunmasını sağlar. Etkinleştirildikten sonra, sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Ninja 1100SX'in Ninja ailesi imajını ve spor sürüş potansiyelini vurgulayan tasarımında, aerodinamik görünümlü kaportalar ve tek taraflı susturucu yer alıyor.
Ninja 1100SX, yenilenen motor parçaları, uzatılmış 5. ve 6. vites aralıkları ve düşürülmüş devir limiti sayesinde hem motor gücünde artış sağlıyor hem de yakıt ekonomisini iyileştiriyor.
Tam kaporta gövde yapısı tarafından sağlanan rüzgar koruması, dört farklı konuma sahip bir ön camla tamamlanıyor. Ön cam elle (alet kullanmadan) ayarlanabilir.